Gebruiksaanwijzing MOTO GUZZI V 11 SPORT

JeHandleiding biedt een gemeenschapsdienst van aandeel, archivering on line en van opzoeking van documentatie betreffende het gebruik van materialen of software : handleiding, gebruiksaanwijzing, installatiegids, technisch handboek… VERGEET NIET: ALTIJD DE HANDLEIDING LEZEN ALVORENS TE KOPEN!
Welk reserveonderdeel zoekt u?

Indien de inhoud van dit document met de handleiding overeenstemt, met de gebruiksaanwijzing, met de instructielijst, de installatielijst, of gebruikerslijst, met de handboek, met de montageschema of met de gids die u zoekt, aarzel niet die te teleladen. JeHandleiding laat u toe gemakkelijk toegang te hebben tot de informaties over de gebruiksaanwijzing MOTO GUZZI V 11 SPORT. Wij hopen dat dit MOTO GUZZI V 11 SPORT handleiding nut zal zijn voor jou.

JeHandleiding laat toe de gebruiksaanwijzing MOTO GUZZI V 11 SPORT te teleladen.


Mode d'emploi MOTO GUZZI V 11 SPORT
Download
Handleiding samenvatting: gebruikershandleiding MOTO GUZZI V 11 SPORT

Uitgebreide gebruiksaanwijzingen staan in de gebruikershandleiding.

[. . . ] De inhoud van dit handboek is niet bindend en de firma Moto Guzzi behoudt zich dan ook het recht voor, indien dit nodig mocht zijn, om door haar wenselijk geachte wijzigingen aan onderdelen, accessoires, hulpstukken e. Aan te brengen teneinde naar verbetering van de producten te streven of naar aanleiding van welke noodzaak van technische of commerciële aard dan ook of met het oog op aanpassing aan de wettelijke eisen van de verschillende landen zonder echter verplicht te zijn dit handboek tijdig te updaten. Het doel van deze handleiding is de nodige instructies te verschaffen om de revisies en de herstellingen rationeel uit te voeren. De vermelde gegevens hebben tot doel een kennis van algemene aard te verschaffen m. [. . . ] 5 heeft als fundamentele karakteristiek dat ze geregeld en gediagnosticeerd kan worden alleen met behulp van een speciaal software dat besteld kan worden op de diensten reserve onderdelen Moto Guzzi met de code 00 97 97 15. Dit informatica programma genoemd: " Motorbike Diagnostic Software Toll"kan geïnstalleerd worden op gelijk welke PC (minstens 486 DX2 33Mhz) en door deze laatste middels een speciale hardware sleutel rechtstreeks te verbinden met de ECU is de regeling van de brandstoftoevoer en de diagnose van de installatie mogelijk. Voor een nauwkeurige beschrijving van het gebruik van het software de handleiding voor de gebruiker raadplegen die samen met het software pakket geleverd wordt. De installatie bestaat uit drie circuits: A circuit brandstof B circuit aangezogen lucht C lektrisch circuit De brandstof wordt geïnjecteerd in het aanzuigkanaal van elke cilinder, voor de aanzuigklep. bevat: tank , pomp , filter , drukregelaar , elektroinjectors. De elektropomp "1" zuigt de brandstof van de tank "S" aan en stuurt deze door een filter "2" naar de elektroinjectoren "3". De druk van de brandstof in het circuit wordt constant gehouden door de drukregelaar "4" die de toevoer van de brandstof controleert die terug naar de tank loopt. Indien vlammen, sigaretten en andere voorwerpen die warmte uitstralen aanwezig zijn tijdens de operaties van demontage van de tank of op de plaats waar de benzine bewaard wordt, houden deze een enorm risico in voor de operateur. Altijd in goed verluchte ruimten werken. Het zadel demonteren zoals beschreven wordt in de sectie E, hoofdstuk 4; De schroef "A" voor vasthechting losdraaien en wegnemen; De sluitring "B" wegnemen; Loskoppelen, op de rechterkant: Het lint "D" loszetten en de buis wegnemen van de drukregelaar "D" ; Loskoppelen, op de linkerkant: De aansluiting van de sensor van het niveau van de brandstof "E" en de aansluiting van de elektroklep brandstof "F"; Het lint "G" loszetten en de buis uit de elektroklep brandstof "H" wegnemen; Het achterste gedeelte van de tank opheffen en wegnemen door hem naar achter toe weg te trekken. Remontage: Voor de remontage het voorste gedeelte van de tank terug in het chassis invoeren en vasthechten met de desbetreffende schroef in het achterste gedeelte; alle eerder gedemonteerde aansluitingen terug vastkoppelen; het zadel terug monteren. Voor het chassis n° KR 113816 werd een benzinekraantje van het manueel type gemonteerd, in plaats van de elektroklep "H". De moto is uitgerust met een elektrische pomp van het volumetrisch type met rollen, met een kleine motor ondergedompeld in de brandstof. Deze kleine motor bestaat uit borstels met bekrachtiging met permanente magneten. Wanneer het beweeglijk gedeelte draait, voortgesleept door de kleine motor, worden volumes gegenereerd die zich verplaatsen van het licht van aanzuiging naar het licht van toevoer. Deze volumes worden begrensd door rollen, die tijdens de rotatie van de kleine motor aan de buitenste ring aanhechten. De pomp is voorzien van een klep van niet-retour die nodig is om het leegmaken van het circuit brandstof te vermijden wanneer de pomp niet in werking is. Deze is bovendien voorzien van een klep van overdruk die de toevoer met de aanzuiging in kortsluiting stuurt, wanneer er zich drukken voordoen boven de ~5 bar, waarbij zo de overhitting van de elektrische kleine motor vermeden wordt N. Men raadt een maximum schoonmaak van de installatie aan in geval van demontage en montage van de buizen en van de componenten. De tank wegnemen zoals beschreven wordt in hoofdstuk 3 van deze sectie; De twee aansluitingen "A" en "B" loskoppelen van de pomp, nota nemen van hun positie voor de volgende remontage; De buis ingang brandstof "C" wegnemen van de pomp en hierbij het bijhorend lint loszetten; De buis uitgang brandstof "C" wegnemen van de pomp en hierbij het bijhorend lint loszetten; De twee moeren "E" losdraaien en wegnemen: De pomp "F" wegnemen van het chassis. Op sommige moto's kan de positie van de filter en van de pomp brandstof omgekeerd zijn. De filter is uitgerust met een filtrerend element in papier, met een oppervlak van ongeveer 1200 cm2, en een filtrerend vermogen van 10 µm: deze karakteristieken zijn noodzakelijk gezien de grote gevoeligheid van de injectors aan vreemde lichamen. [. . . ] Het achterlichtje wegnemen zoals beschreven wordt in dit hoofdstuk; · Het lint "A" wegnemen en de cablages "B" die overeenstemmen met de weg te nemen aanwijzer loskoppelen; · de schroef "C" losdraaien; · De aanwijzer wegnemen en erop letten dat de kabel niet beschadigd wordt. De schroef "D" losdraaien die de reflector vasthecht aan de richtingaanwijzers; · de reflector wegnemen · De lamp naar de binnenkant drukken en ze tegelijkertijd draaien en uit de lamphouder trekken; · De schroeven die de plastieken reflectors vasthechten niet excessief vastklemmen teneinde een breuk te vermijden. Die beiden Steckverbinder abtrennen, die dem auszubauenden Blinker entsprechen: A Blinker links B Blinker rechts · Die Schrauben "D" abschrauben, mit denen die Rückstrahler an den Blinkern befestigt sind. Het achterste achterend demonteren zoals beschreven wordt in hoofdstuk 3 sectie E; · De twee bijhorende connectors van de weg te nemen aanwizer lsokoppelen: A Aanwijzer Links B Aanwijzer Rechts · de moer "C" losdraaien en hierbij op de schroef en de interne sluitring letten; · De pijl wegnemen en erop letten dat de kabel niet beschadigd wordt. [. . . ]

VOORWAARDEN VAN TELELADING VAN DE HANDLEIDING MOTO GUZZI V 11 SPORT

JeHandleiding biedt een gemeenschapsdienst van aandeel, archivering on line en van opzoeking van documentatie betreffende het gebruik van materialen of software : handleiding, gebruiksaanwijzing, installatiegids, technisch handboek…
In geen enkel geval zal JeHandleiding verantwoordelijk zijn indien het document dat u zoekt niet beschikbaar is, onvolledig is, in een andere taal is dan de uwe of indien de benaming en de taal niet overeenstemmen. JeHandleiding, in het bijzonder, verzekert geen vertalingsdienst.

Klik op "De handleiding teleladen" indien u de formulering van dit contract aanvaardt. De telelading van de handleiding MOTO GUZZI V 11 SPORT zal dan beginnen.

Een gebruiksaanwijzing opzoeken

 

Copyright © 2015 - JeHandleiding - Alle rechten voorbehouden
De aangehaalde merknamen behoren tot hun respectieve eigenaars toe.

flag