Gebruiksaanwijzing THRUSTMASTER SANS FIL FERRARI GAMEPAD 430 SCUDERIA

JeHandleiding biedt een gemeenschapsdienst van aandeel, archivering on line en van opzoeking van documentatie betreffende het gebruik van materialen of software : handleiding, gebruiksaanwijzing, installatiegids, technisch handboek… VERGEET NIET: ALTIJD DE HANDLEIDING LEZEN ALVORENS TE KOPEN!
Welk reserveonderdeel zoekt u?

Indien de inhoud van dit document met de handleiding overeenstemt, met de gebruiksaanwijzing, met de instructielijst, de installatielijst, of gebruikerslijst, met de handboek, met de montageschema of met de gids die u zoekt, aarzel niet die te teleladen. JeHandleiding laat u toe gemakkelijk toegang te hebben tot de informaties over de gebruiksaanwijzing THRUSTMASTER SANS FIL FERRARI GAMEPAD 430 SCUDERIA. Wij hopen dat dit THRUSTMASTER SANS FIL FERRARI GAMEPAD 430 SCUDERIA handleiding nut zal zijn voor jou.

JeHandleiding laat toe de gebruiksaanwijzing THRUSTMASTER SANS FIL FERRARI GAMEPAD 430 SCUDERIA te teleladen.


Mode d'emploi THRUSTMASTER SANS FIL FERRARI GAMEPAD 430 SCUDERIA
Download
Handleiding samenvatting: gebruikershandleiding THRUSTMASTER SANS FIL FERRARI GAMEPAD 430 SCUDERIA

Uitgebreide gebruiksaanwijzingen staan in de gebruikershandleiding.

[. . . ] DE VERBINDING TUSSEN DE GAMEPAD EN DE ONTVANGER WORDT AUTOMATISCH TOT STAND GEBRACHT Verbinding handmatig tot stand brengen in geval van storing: druk op de CONNECT-knop op de ontvanger en tegelijkertijd op de knoppen L2 + R2 + MAPPING op de gamepad. • STANDBY-MODUS De gamepad schakelt zichzelf automatisch uit: - na 5 minuten inactiviteit. - na 5 seconden bij een storing of bij verlies van verbinding. De gamepad wakker maken: druk op START of gebruik de POWER ON/OFF-schakelaar (14). [. . . ] 6/12 HET OPTISCHE STUUR EN DE TRIGGERS PROGRAMMEREN De twee richtingen van het optische stuur en de twee progressief reagerende triggers kunnen met behulp van de MAPPING-knop (7) worden geprogrammeerd. € Voorbeelden van mogelijke toepassingen: Een knop of richting van een mini-joystick of van de D-pad programmeren: - op de "omlaag"- of de "omhoog"-richting van het optische stuur. - op de "rechter"- of "linker"- trigger. € Stappen 1 2 3 4 Programmeerprocedure voor optisch stuur en triggers: Actie Schakel "MANUAL PRESET" (8) in door op de knop te drukken. Kleur PRESET-knop Brandt groen Druk op de MAPPING-knop (7) en laat deze weer los. Brandt rood Druk op de te programmeren knop of richting en laat deze weer Knippert rood los. Verhoog of verlaag de richting voor het optische stuur of druk op Brandt groen de trigger waarop u de functie wilt onderbrengen. Uw "MANUAL PRESET" is nu ingeschakeld en bijgewerkt (waarbij uw programmering is gekoppeld aan het stuur of de triggers). - De twee mini-joysticks verwisselen (in dit geval moet u de vier richtingen van de eerste mini-joystick kopiëren naar de vier richtingen van de tweede mini-joystick). - De D-pad met een mini-joystick verwisselen (in dit geval moet u de vier richtingen van de D-pad kopiëren naar de vier richtingen van de desbetreffende mini-joystick). € Procedure voor het verwisselen van knoppen, mini-joysticks en D-pad - Werkt niet voor de triggers. - Werkt niet bij het optische stuur, behalve op een pc in de 7 ASSEN-modus). stappen Actie Kleur PRESET-knop 1 2 Schakel "MANUAL PRESET" (8) in door op de knop te drukken. Brandt groen Druk op de MAPPING-knop (7) en laat deze weer los. Brandt rood Druk op de te verwisselen knop of richting en laat deze weer 3 Knippert rood los. Druk op de knop of richting waarop u de functie wilt 4 Brandt groen onderbrengen en laat deze weer los. Uw "MANUAL PRESET" is nu ingeschakeld en bijgewerkt (de twee functies zijn verwisseld) 7/12 EEPROM-GEHEUGEN • Uw gamepad beschikt over een ingebouwde chip die uw "MANUAL PRESET"programmering in het geheugen bewaart, zelfs als de gamepad wordt uitgezet of langere tijd wordt ontkoppeld. U kunt voor elk plaform dat u gebruikt verschillende "MANUAL PRESET"-instellingen opslaan: PlayStation®3, pc 4-assen en pc 7-assen. • UW “MANUAL PRESET”-PROGRAMMERING WISSEN Stappen 1 Actie Schakel uw "MANUAL PRESET" in (8). Kleur PRESET-knop Brandt groen Knippert groen 2 Houd de MAPPING-knop (7) twee seconden ingedrukt. Gedurende 2 seconden Uw “MANUAL PRESET”-programmering is nu gewist (en is weer identiek aan de “AUTOMATIC PRESET”-programmering) TERUGZETTEN OP FABRIEKSINSTELLINGEN U kunt al uw programmering en instellingen in één enkele stap wissen: Stappen Actie Kleur MAPPING-knop Druk tegelijkertijd op de knoppen MAPPING, START en Knippert blauw gedurende 1 SELECT. 5 seconden Al uw "MANUAL PRESETS" (= pc + PS3) of instellingen zijn nu gewist. [. . . ] Neem contact op met uw gemeente voor informatie over een inzamelpunt bij u in de buurt. Dit product voldoet aan alle normen voor kinderen van 14 jaar en ouder. Dit product is niet geschikt voor gebruik door kinderen jonger dan 14 jaar. Niet oplaadbare batterijen kunnen niet opgeladen worden. [. . . ]

VOORWAARDEN VAN TELELADING VAN DE HANDLEIDING THRUSTMASTER SANS FIL FERRARI GAMEPAD 430 SCUDERIA

JeHandleiding biedt een gemeenschapsdienst van aandeel, archivering on line en van opzoeking van documentatie betreffende het gebruik van materialen of software : handleiding, gebruiksaanwijzing, installatiegids, technisch handboek…
In geen enkel geval zal JeHandleiding verantwoordelijk zijn indien het document dat u zoekt niet beschikbaar is, onvolledig is, in een andere taal is dan de uwe of indien de benaming en de taal niet overeenstemmen. JeHandleiding, in het bijzonder, verzekert geen vertalingsdienst.

Klik op "De handleiding teleladen" indien u de formulering van dit contract aanvaardt. De telelading van de handleiding THRUSTMASTER SANS FIL FERRARI GAMEPAD 430 SCUDERIA zal dan beginnen.

Een gebruiksaanwijzing opzoeken

 

Copyright © 2015 - JeHandleiding - Alle rechten voorbehouden
De aangehaalde merknamen behoren tot hun respectieve eigenaars toe.

flag