Gebruiksaanwijzing MOTO GUZZI 1200 SPORT

JeHandleiding biedt een gemeenschapsdienst van aandeel, archivering on line en van opzoeking van documentatie betreffende het gebruik van materialen of software : handleiding, gebruiksaanwijzing, installatiegids, technisch handboek… VERGEET NIET: ALTIJD DE HANDLEIDING LEZEN ALVORENS TE KOPEN!
Welk reserveonderdeel zoekt u?

Indien de inhoud van dit document met de handleiding overeenstemt, met de gebruiksaanwijzing, met de instructielijst, de installatielijst, of gebruikerslijst, met de handboek, met de montageschema of met de gids die u zoekt, aarzel niet die te teleladen. JeHandleiding laat u toe gemakkelijk toegang te hebben tot de informaties over de gebruiksaanwijzing MOTO GUZZI 1200 SPORT. Wij hopen dat dit MOTO GUZZI 1200 SPORT handleiding nut zal zijn voor jou.

JeHandleiding laat toe de gebruiksaanwijzing MOTO GUZZI 1200 SPORT te teleladen.


Mode d'emploi MOTO GUZZI 1200 SPORT
Download

U mag de volgende handleidingen teleladen die in verband staan met dit product :

   MOTO GUZZI 1200 SPORT (9486 ko)

Handleiding samenvatting: gebruikershandleiding MOTO GUZZI 1200 SPORT

Uitgebreide gebruiksaanwijzingen staan in de gebruikershandleiding.

[. . . ] De belangrijkste controles die moeten uitgevoerd worden tijdens de revisie van de verschillende groepen. Hiervoor werd de handleiding voorzien van illustraties, tekeningen en schema's die nuttig zijn bij het uitvoeren van de operaties van demontage, controle en montage. De handleiding moet eveneens een gids zijn voor wie de constructieve details van het type in kwestie wenst te kennen: de kennis van deze details is voor het personeel belast met de herstellingen een essentiële factor voor een goede uitvoering van het werk. Een bepaalde installatie van de moto terwijl de hoofdstukken de verschillende componenten meer in detail analyseren. [. . . ] Het injectiesysteem ontsteking Weber is van het type "alfa/ N" waarin het regime van de motor en de smoorklepstand gebruikt worden om de hoeveelheid aangezogen lucht te meten; wanneer de hoeveelheid lucht gekend is doseert men de hoeveelheid brandstof in functie van de gewenste titel. andere sensoren aanwezig in het systeem laten toe de basisstrategie te corrigeren , in bijzondere werkomstandigheden. Het regime van de motor en de smoorklephoek laten bovendien toe de vervroeging van optimale ontsteking te berekenen voor gelijk welke werkomstandigheid. De hoeveelheid aangezogen lucht door elke cilinder hangt af van de luchtdichtheid in de collector, van de unitaire cilinderinhoud en van de volumetrische efficiëntie. Voor wat betreft de volumetrische efficiëntie, deze wordt experimenteel bepaald op de motor in heel het veld van werking (toeren en lading motor) en wordt gememoriseerd in een kaart in de centrale elektronische eenheid. de bediening van de injectoren , per cilinder , is van het type "sequentieel gefaseerd" , nl. De twee injectoren worden bediend volgens de sequens van aanzuiging, terwijl de verdeling kan beginnen voor elke cilinder reeds vanaf de expansiefase tot aan de reeds begonnen fase van aanzuiging. de fasering van begin verdeling is bevat in een kaart van de elektronische centrale eenheid. De ontsteking is van het type met inductieve afvoer van het statisch type met controle van de dwell in de modules van vermogen (ingebouwd in de centrale eenheid) en gegevens op de kaart van de vervroeging gememoriseerd in de elektronische centrale eenheid. De bobines ontvangen van de modules van vermogen (ingebouwd in de centrale eenheid) de bedieningen van de centrale eenheid I. 5 heeft als fundamentele karakteristiek dat ze geregeld en gediagnosticeerd kan worden alleen met behulp van een speciaal software dat besteld kan worden op de diensten reserve onderdelen Moto Guzzi met de code 00 97 97 15. Met de injector wordt de controle van de in de motor ingevoerde hoeveelheid brandstof geactiveerd. Dit is een inrichting "alles of niets" in die zin dat ze slechts in twee stabiele staten kan blijven: open of gesloten. De injector bestaat uit een lichaam en een naald samen met een magnetisch ankertje. De naald wordt op de zitting van dichting gedrukt door een spiraalvormige veer waarvan de lading bepaald wordt door een registreerbare veerduwer. In het achterste gedeelte van het lichaam zit de wikkeling, in het voorste gedeelte zit de neus van de injector (zitting van dichting en geleider van de naald). De impulsen van bediening bepaald door de elektronische centrale eenheid creëren een magnetisch veld dat het ankertje aantrekt en de opening van de injector bepaalt. Deze tijd wordt bepaald door de centrale eenheid van bediening in functie van de gebruikscondities van de motor, op deze wijze wordt de dosering van de brandstof geactiveerd. Tenslotte, vanuit hydraulisch oogpunt bekeken, compressie van de brandstof van 3±0, 2 bar, breekt de straal wanneer ze uit de sproeier komt (verstuiving), waarbij een kegel van ongeveer 30° gevormd wordt. Ingeval men een elektrische proef in de injector wenst uit te voeren, een maximum spanning van 6 V aanbrengen, gedurende uiterst beperkte periodes. Het smoorkleplichaam wegnemen zoals beschreven wordt in hoofdstuk 9 van deze sectie; De twee schroeven "A" van vasthechting losdraaien en de elektroinjector "B" wegnemen. De drukregelaar is een inrichitng die nodig is om de sprong van druk op de injectors constant te houden. [. . . ] De schroeven "A" losdraaien die de reflector aan het lichaam van het achterlichtje vasthechten; · de reflector "D" wegnemen; · De lamp naar de binnenkant duwen en ze tegelijkertijd draaien en uit de lamphouder trekken. Die beiden Steckverbinder "A" der Kennzeichenleuchte abtrennen, die in der Abbildung angegeben sind. Het achterste achterend wegnemen zoals beschreven wordt in hoofdstuk 3 sectie E; · de twee connectoren "A" van het achterlichtje nummerplaat aangeduid op de figuur lsokoppelen; · De volledige nummerplaathouder wegnemen en hierbij de twee schroeven "B" losdraaien en letten op de twee interne moeren; · De nummerplaathouder draaien zoals op de figuur en de twee moeren "C" van vasthechting achterlichtje losdraaien; · Het achterlichtje wegnemen en erop letten dat de kabel niet beschadigd wordt wanneer hij uit de nummerplaathouider wordt getrokken; Vervanging lamp: · Die Schelle "A" entfernen und die Verkabelungen "B" abtrennen, die dem auszubauenden Blinker entsprechen. Die Schraube "D" abschrauben, die den Rückstrahler am Blinker befestigt. [. . . ]

VOORWAARDEN VAN TELELADING VAN DE HANDLEIDING MOTO GUZZI 1200 SPORT

JeHandleiding biedt een gemeenschapsdienst van aandeel, archivering on line en van opzoeking van documentatie betreffende het gebruik van materialen of software : handleiding, gebruiksaanwijzing, installatiegids, technisch handboek…
In geen enkel geval zal JeHandleiding verantwoordelijk zijn indien het document dat u zoekt niet beschikbaar is, onvolledig is, in een andere taal is dan de uwe of indien de benaming en de taal niet overeenstemmen. JeHandleiding, in het bijzonder, verzekert geen vertalingsdienst.

Klik op "De handleiding teleladen" indien u de formulering van dit contract aanvaardt. De telelading van de handleiding MOTO GUZZI 1200 SPORT zal dan beginnen.

Een gebruiksaanwijzing opzoeken

 

Copyright © 2015 - JeHandleiding - Alle rechten voorbehouden
De aangehaalde merknamen behoren tot hun respectieve eigenaars toe.

flag