Gebruiksaanwijzing HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER EUROPE, MIDDLE EAST, AND AFRICA - PROLIANT AND X86 SERVERS AND OPTIONS GLOBAL L

JeHandleiding biedt een gemeenschapsdienst van aandeel, archivering on line en van opzoeking van documentatie betreffende het gebruik van materialen of software : handleiding, gebruiksaanwijzing, installatiegids, technisch handboek… VERGEET NIET: ALTIJD DE HANDLEIDING LEZEN ALVORENS TE KOPEN!
Welk reserveonderdeel zoekt u?

Indien de inhoud van dit document met de handleiding overeenstemt, met de gebruiksaanwijzing, met de instructielijst, de installatielijst, of gebruikerslijst, met de handboek, met de montageschema of met de gids die u zoekt, aarzel niet die te teleladen. JeHandleiding laat u toe gemakkelijk toegang te hebben tot de informaties over de gebruiksaanwijzing HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER. Wij hopen dat dit HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER handleiding nut zal zijn voor jou.

JeHandleiding laat toe de gebruiksaanwijzing HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER te teleladen.


Mode d'emploi HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER
Download

U mag de volgende handleidingen teleladen die in verband staan met dit product :

   HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER EUROPE, MIDDLE EAST, AND AFRICA - WORLDWIDE LIMITED WARRANTY AND TECHNICAL SUPPO (262 ko)
   HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER DISK DRIVE TECHNOLOGY OVERVIEW (174 ko)
   HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER PROLIANT SERVER TROUBLESHOOTING GUIDE (2147 ko)
   HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER SAP R/3 ON THE COMPAQ PROLIANT PLATFORM (162 ko)
   HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER COMPAQ LEADERSHIP IN SERVER INNOVATIONS (104 ko)
   HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER PROLIANT ML330 SETUP AND INSTALLATION GUIDE (3373 ko)
   HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER PCI BUS NUMBERING IN A MICROSOFT WINDOWS NT ENVIRONMENT (560 ko)
   HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER PERFORMANCE OF MICROSOFT EXCHANGE SERVER 4.0 ON COMPAQ PROLIANT SERVERS (122 ko)
   HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER CONFIGURATION AND TUNING OF SYBASE SYSTEM 11 FOR NETWARE ON COMPAQ SERVERS (142 ko)
   HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER MICROSOFT BACKOFFICE SMALL BUSINESS SERVER 4.0/4.0(A) INSTALLATION INSTRUCTIONS (88 ko)
   HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER MICROSOFT BACKOFFICE SMALL BUSINESS SERVER 4.5 INSTALLATION INSTRUCTIONS FOR COM (113 ko)
   HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER NOVELL NETWARE FOR SMALL BUSINESS 4.2 SOFTWARE INSTALLATION INSTRUCTIONS FOR COM (108 ko)
   HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER ASIA -PACIFIC - PROLIANT AND X86 SERVERS AND OPTIONS GLOBAL LIMITED WARRANTY AN (446 ko)
   HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER ASIA-PACIFIC - PROLIANT AND IA-32 SERVERS AND OPTIONS GLOBAL LIMITED WARRANTY A (323 ko)
   HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER EUROPE, MIDDLE EAST, AND AFRICA - PROLIANT AND X86 SERVERS AND OPTIONS GLOBAL L (132 ko)
   HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER EUROPE, MIDDLE EAST, AND AFRICA - WORLDWIDE LIMITED WARRANTY AND TECHNICAL SUPPO (321 ko)
   HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER JAPAN - PROLIANT AND X86 SERVERS AND OPTIONS GLOBAL LIMITED WARRANTY AND TECHNI (467 ko)
   HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER JAPAN - WORLDWIDE LIMITED WARRANTY AND TECHNICAL SUPPORT (PURCHASED BETWEEN AUGU (324 ko)
   HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER LATIN AMERICA AND THE CARIBBEAN - PROLIANT AND X86 SERVERS AND OPTIONS GLOBAL L (445 ko)
   HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER LATIN AMERICA AND THE CARIBBEAN - WORLDWIDE LIMITED WARRANTY AND TECHNICAL SUPPO (315 ko)
   HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER MICROSOFT SMALL BUSINESS SERVER 2000 INSTALLATION INSTRUCTIONS FOR COMPAQ PROSIG (343 ko)
   HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER NORTH AMERICA - PROLIANT AND X86 SERVERS AND OPTIONS GLOBAL LIMITED WARRANTY AN (445 ko)
   HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER NORTH AMERICA - WORLDWIDE LIMITED WARRANTY AND TECHNICAL SUPPORT (PURCHASED BETW (331 ko)

Handleiding samenvatting: gebruikershandleiding HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVEREUROPE, MIDDLE EAST, AND AFRICA - PROLIANT AND X86 SERVERS AND OPTIONS GLOBAL L

Uitgebreide gebruiksaanwijzingen staan in de gebruikershandleiding.

[. . . ] HP ProLiant en X86 servers en opties Wereldwijde garantievoorwaarden en technische ondersteuning 392512-030 26 maart 2007 Garantie op de Hardware Algemene voorwaarden Aan deze HP garantie op de hardware kunt u, als klant, garantierechten ontlenen ten aanzien van HP, de fabrikant. Daarnaast heeft u mogelijk andere rechten, voortvloeiend uit nationale wetgeving of een bijzondere schriftelijke overeenkomst met HP. HP VERLEENT GEEN ENKELE ANDERE GARANTIE DAARONDER MEDE BEGREPEN MAAR NIET BEPERKT TOT GARANTIES BETREFFENDE VERKOOPBAARHEID OF GESCHIKTHEID VOOR EEN BEPAALD DOEL, ANDERS DAN DE GARANTIE DIE UITDRUKKELIJK IN DE GARANTIEVOORWAARDEN WORDT VERMELD, VOOR ZOVER TOEGESTAAN DOOR DE NATIONALE WETGEVING. VOOR ALLE TRANSACTIES DIE IN DE VERENIGDE STATEN PLAATSVINDEN, IS IEDERE IMPLICIETE GARANTIE OF VOORWAARDE VAN VERKOOPBAARHEID, BEVREDIGENDE KWALITEIT OF GESCHIKTHEID VOOR EEN BEPAALD DOEL BEPERKT TOT DE DUUR VAN BOVENVERMELDE UITDRUKKELIJKE GARANTIE. [. . . ] Indien bij de diagnose door HP wordt vastgesteld dat de reparatie kan worden uitgevoerd door middel van een CSR-onderdeel, dan wordt het desbetreffende onderdeel ter vervanging rechtstreeks naar u toegezonden. Er zijn twee categorieën CSR-onderdelen: · · Onderdelen waarvan reparatie door de klant verplicht is. Als u HP verzoekt dergelijke onderdelen voor u te vervangen, worden u reiskosten en arbeidsloon voor deze service in rekening gebracht. Onderdelen waarvan reparatie door de klant optioneel is. Ook deze onderdelen zijn ontworpen voor reparatie door de klant. Indien u HP echter verzoekt deze onderdelen voor u te vervangen, dan kan dit zonder extra kosten worden uitgevoerd in het kader van de garantieverlening voor uw product. Afhankelijk van leverbaarheid en locatie worden CSR-onderdelen verzonden voor levering op de eerstvolgende werkdag. Levering op dezelfde dag of binnen 4 uur kan tegen meerkosten worden aangeboden, indien dit mogelijk is gezien de locatie. Indien assistentie gewenst is, belt u een HP Business Partner om via de telefoon technische ondersteuning te ontvangen. HP vermeldt in de documentatie bij het vervangende CSR-onderdeel of het defecte onderdeel naar HP moet worden geretourneerd. In gevallen waarin het defecte onderdeel naar HP moet worden teruggezonden, moet u het defecte onderdeel binnen een bepaalde periode, gewoonlijk vijf (5) dagen retourneren naar HP. Het defecte onderdeel moet met de bijbehorende documentatie worden geretourneerd in het meegeleverde verpakkingsmateriaal. Indien u het defecte onderdeel niet terugzendt, kan HP u voor het vervangende product kosten in rekening brengen. Bij reparatie door de klant zelf betaalt HP alle verzendkosten voor het vervangende en geretourneerde product en kiest HP zelf welke koerier/transportonderneming hiervoor wordt gebruikt . Garantie "Parts Only" Uw HP garantie kan Parts Only omvatten. Volgens de bepalingen van de Parts Only garantieverlening zal HP kosteloos vervangende onderdelen ter beschikking stellen. Als de reparatie door HP wordt uitgevoerd, komen arbeidsloon en logistieke kosten voor uw rekening. Garantie "Advanced Unit Replacement" Uw HP garantie kan Advanced Unit Replacement omvatten. Volgens de bepalingen van de Advanced Unit Replacement garantieverlening zendt HP een vervangende eenheid rechtstreeks naar u indien wordt geconstateerd dat uw HP hardwareproduct defect is. Bij ontvangst van de vervangende eenheid moet u de defecte eenheid binnen een bepaalde termijn, meestal vijf (5) dagen, terugzenden naar HP in de verpakking van de vervangende eenheid. Alle verzend- en verzekeringskosten voor de retourzending van de defecte eenheid komen voor rekening van HP. Indien u de defecte eenheid niet terugzendt, kan HP u de vervangende eenheid in rekening brengen. Wereldwijde garantieverklaring en technische ondersteuning 26 maart 2007 Europa, Midden-Oosten en Afrika 392512-030 6 Onsite garantie Uw HP garantie kan onsite garantieverlening omvatten. Volgens de bepalingen van de onsite garantie bepaalt HP naar eigen inzicht of een defecte eenheid kan worden gerepareerd: · · · op afstand door middel van een CSR-onderdeel door een servicebezoek te brengen aan de locatie waar de defecte eenheid zich bevindt. Indien HP besluit dat een onsite servicebezoek vereist is om een defect te verhelpen, wordt het bezoek gepland tijdens normale kantooruren, tenzij voor uw HP hardwareproduct anders is bepaald. De normale kantooruren zijn doorgaans van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 17:00 uur, afhankelijk van hetgeen plaatselijk gebruikelijk is. Als de defecte eenheid zich buiten het gebruikelijke servicegebied bevindt (gewoonlijk meer dan 50 km), kan de responstijd langer zijn of worden er mogelijk extra kosten in rekening gebracht. [. . . ] Neem contact op met een serviceorganisatie van HP voor informatie over de responstijden in uw regio. * Voor deze opties geldt een maximale garantieperiode van één (1) jaar, ongeacht de garantieperiode voor het systeem waarin de opties zijn geïnstalleerd. Producten Batterijen Bekabeling Diskettedrives Vaste schijven (ATA, PATA, SATA)* Vaste schijven (SCSI, SAS) Host-busadapters Geheugen Modems Modulaire koelsystemen (MCS) Netwerkadapters Optische-schijfeenheden Spanningspiekbeveiliging en energiebeheer (UPS, met UPS-batterijen) Garantieperiode en garantiesoort2 1 jaar alleen onderdelen 1 jaar alleen onderdelen 3 jaar alleen onderdelen 1 jaar alleen onderdelen 3 jaar alleen onderdelen 1 jaar alleen onderdelen 1 jaar alleen onderdelen 1 jaar alleen onderdelen 1 jaar alleen onderdelen 1 jaar alleen onderdelen 3 jaar alleen onderdelen Jaar 1: onderdelen en arbeidsloon onsite Jaar 2-3: alleen onderdelen Tabel 3: HP Storage producten Producten HP Storage producten (onder meer disk arrays, NAS, AIT, DLT, DAT, MSA) Garantieperiode en type Responstijd garantieservice http://h18006. www1. hp. com/products/storageworks/warranty. html Tabel 4: Softwareproducten Technische ondersteuning Responstijd1 90 dagen ondersteuning voor eerste Standaard kantooruren configuratie Software van andere merken, geïnstalleerd 90 dagen ondersteuning voor eerste Standaard kantooruren door of aangeschaft bij HP configuratie Gegevensdragers voor levering van software2 90 dagen vervanging van defecte 5 werkdagen gegevensdragers 1 De responstijden zijn gebaseerd op de werkdagen en kantooruren die gebruikelijk zijn in het land waar de aanvraag wordt gedaan. Tenzij anders aangegeven, worden alle responstijden gemeten vanaf het moment waarop de klant met HP belt totdat HP een wederzijds geaccepteerd tijdstip voor ondersteuning heeft voorgesteld of HP is begonnen met het geven van ondersteuning of diagnose op afstand. [. . . ]

VOORWAARDEN VAN TELELADING VAN DE HANDLEIDING HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER

JeHandleiding biedt een gemeenschapsdienst van aandeel, archivering on line en van opzoeking van documentatie betreffende het gebruik van materialen of software : handleiding, gebruiksaanwijzing, installatiegids, technisch handboek…
In geen enkel geval zal JeHandleiding verantwoordelijk zijn indien het document dat u zoekt niet beschikbaar is, onvolledig is, in een andere taal is dan de uwe of indien de benaming en de taal niet overeenstemmen. JeHandleiding, in het bijzonder, verzekert geen vertalingsdienst.

Klik op "De handleiding teleladen" indien u de formulering van dit contract aanvaardt. De telelading van de handleiding HP COMPAQ PROLIANT 400 SERVER zal dan beginnen.

Een gebruiksaanwijzing opzoeken

 

Copyright © 2015 - JeHandleiding - Alle rechten voorbehouden
De aangehaalde merknamen behoren tot hun respectieve eigenaars toe.

flag