Gebruiksaanwijzing DOLMAR MS-246.4 UE

JeHandleiding biedt een gemeenschapsdienst van aandeel, archivering on line en van opzoeking van documentatie betreffende het gebruik van materialen of software : handleiding, gebruiksaanwijzing, installatiegids, technisch handboek… VERGEET NIET: ALTIJD DE HANDLEIDING LEZEN ALVORENS TE KOPEN!
Welk reserveonderdeel zoekt u?

Indien de inhoud van dit document met de handleiding overeenstemt, met de gebruiksaanwijzing, met de instructielijst, de installatielijst, of gebruikerslijst, met de handboek, met de montageschema of met de gids die u zoekt, aarzel niet die te teleladen. JeHandleiding laat u toe gemakkelijk toegang te hebben tot de informaties over de gebruiksaanwijzing DOLMAR MS-246.4 UE. Wij hopen dat dit DOLMAR MS-246.4 UE handleiding nut zal zijn voor jou.

JeHandleiding laat toe de gebruiksaanwijzing DOLMAR MS-246.4 UE te teleladen.


Mode d'emploi DOLMAR MS-246.4 UE
Download
Handleiding samenvatting: gebruikershandleiding DOLMAR MS-246.4 UE

Uitgebreide gebruiksaanwijzingen staan in de gebruikershandleiding.

[. . . ] Belangrijk: Lees deze gebruiksaanwijzing aandachtig door voordat u de benzinebosmaaier in gebruik neemt en houdt u te allen tijde aan de veiligheidsinstructies!Hartelijk dank voor uw aankoop van deze benzinebosmaaier van DOLMAR. Met trots bevelen wij u deze benzinebosmaaier van DOLMAR van harte aan als resultaat van een langdurig ontwikkelingsprogramma en jarenlange kennis en ervaring. Lees deze handleiding met daarin nauwkeurige beschrijvingen van de diverse punten die zijn hoogstaande prestaties demonstreren. [. . . ] (1) Houd de motor horizontaal en draai de olievuldop eraf. (2) Vul motorolie bij tot aan de markering van de bovengrens (Zie afbeelding 3). Gebruik voor het bijvullen een oliefles. Bij onvoldoende vastdraaien kan olie eruit lekken. Ververs de olie niet terwijl de motor in een gekantelde stand staat. Olie bijvullen terwijl de motor gekanteld is, leidt tot te veel bijvullen waardoor olievervuiling en/of witte rook ontstaat. ­ Als olie eruit lekt tussen de brandstoftank en het motorblok, wordt de olie via de koelluchtinlaatopening naar binnen gezogen waardoor de motor verontreinigd raakt. Veeg gelekte olie af voordat u met het werk begint. Het is noodzakelijk uiterst voorzichtig om te gaan met brandstof. brandstof kan stoffen bevatten die ook in oplosmiddelen voorkomen. Het bijvullen van brandstof moet gebeuren in een vertrek met een voldoende goede ventilatie of in de open lucht. Adem nooit brandstofdampen in en houd afstand tot de brandstof. Als uw huid herhaaldelijk in aanraking komt met brandstof gedurende een lange tijd, wordt uw huid droog, waardoor een huidziekte of allergie kan ontstaan. Als brandstof in uw oog komt, spoelt u uw oog uit met schoon water. Als uw oog daarna blijft irriteren, raadpleegt u een dokter. Brandstof dient binnen een periode van 4 weken te worden opgebruikt, ook wanneer de brandstof wordt bewaard in een speciale jerrycan op een goed geventileerde plaats in de schaduw. Als geen speciale jerrycan wordt gebruikt, of als de brandstof in een open bak wordt bewaard, kan de brandstof binnen één dag verslechteren. ­ Bewaar de maaier en jerrycan op een koele plaats uit direct zonlicht. ­ Bewaar de brandstof nooit in de passagiersruimte of bagageruimte van een auto. Gebruik uitsluitend benzine voor auto's (normale benzine of superbenzine). Tips voor het omgaan met brandstof ­ Gebruik nooit mengsmering, waarin motorolie zit. Als u dat doet, zal buitensporige koolafzetting of mechanische storing optreden. [. . . ] Storing Motor start niet of moeilijk Systeem Ontstekingssysteem Waarneming Ontstekingsvonk OK Geen ontstekingsvonk Oorzaak Fout in brandstoftoevoer of compressiesysteem, mechanisch defect Stopschakelaar ingeschakeld, bedradingsfout of kortsluiting, bougie of bougiekap defect, ontstekingsmodule defect Onjuiste stand van chokehendel, carburator defect, brandstofleiding geknikt of verstopt, brandstof vuil Cilindervoetpakking defect, krukasafdichtingen beschadigd, cilinder of zuigerveren defect, of slechte afdichting van bougie Gebroken startveer, gebroken onderdelen binnenin de motor Carburator vervuild. Brandstoftank vol Geen compressie bij aantrekken Starter wordt niet geactiveerd Brandstoftank vol, ontstekingsvonk aanwezig Mechanisch defect Problemen bij starten van warme motor Motor start, maar slat af Brandstoftoevoer Verkeerde afstelling stationair draaien, carburator vervuild Ontluchting brandstoftank defect, brandstofleiding niet open, gaskabel of stopschakelaar defect Slecht stationair draaien Luchtfilter vervuild, carburator vervuild, uitlaatdemper verstopt, uitlaatkanaal in de cilinder verstopt Bedrijfsuren Inspecteren/ reinigen Vervang de bougie Inspecteren Reinigen/ inspecteren Brandstof aftappen Werking controleren Werking controleren Inspecteren Inspecteren/ afstellen Reinig Inspecteren Reinigen/ inspecteren Inspecteren *2 Vraag een erkend servicecentrum of een machinewerkplaats om de inspectie na 200 bedrijfsuren uit te voeren. *3 Na het aftappen van de brandstoftank, laat u de motor draaien om de brandstof in de carburator op te gebruiken. Alvorens een verzoek voor reparatie in te dienen, controleer u de storing zelf aan de hand van de onderstaande tabel. [. . . ]

VOORWAARDEN VAN TELELADING VAN DE HANDLEIDING DOLMAR MS-246.4 UE

JeHandleiding biedt een gemeenschapsdienst van aandeel, archivering on line en van opzoeking van documentatie betreffende het gebruik van materialen of software : handleiding, gebruiksaanwijzing, installatiegids, technisch handboek…
In geen enkel geval zal JeHandleiding verantwoordelijk zijn indien het document dat u zoekt niet beschikbaar is, onvolledig is, in een andere taal is dan de uwe of indien de benaming en de taal niet overeenstemmen. JeHandleiding, in het bijzonder, verzekert geen vertalingsdienst.

Klik op "De handleiding teleladen" indien u de formulering van dit contract aanvaardt. De telelading van de handleiding DOLMAR MS-246.4 UE zal dan beginnen.

Een gebruiksaanwijzing opzoeken

 

Copyright © 2015 - JeHandleiding - Alle rechten voorbehouden
De aangehaalde merknamen behoren tot hun respectieve eigenaars toe.

flag